Jobbat nu ledig...

YOYOYO......

Läget o sooont?

Här e allt bra Torsdagkväll och i morgon är jag LEDIG......
...från jobbet i alla fall....

Jag ska rida med Titti vid halv tio tiden.
Sen ska jag till gymet och pumpa muskler blir stor och stark kanke möjligen gå i folkets park.... LOL...
Sen ska jag hem och dona i HUUSET om jag pallar!
Har inte lusten till det bara det ska målas och det är sååå jäääkla tråkigt...
NÅN som vill komma hit och måla kanske? ;)

På Lördag ska jag till SLAAGT denna gången ska jag dansa heela natten lång!
Fy vad sugen jag är på PARTY nu idag, hoppas det håller i sej! =)


Nu väntas sängen!
SLEEP WELL


Kommentarer
Katja

Skönt att vara ledig imorgon även om du inte direkt får nån sovmorgon. Men en härlig ridtur är ju säkert inte helt fel det heller :).



Håller med dig om att många kan ha lite bättre koll på sina små, det ska jag/vi självklart ha ;).



Sov så gott. Kram kram

2008-09-11 @ 23:09:58
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0