Kallt idag!

Hemma från en HÄRLIG ridtur i skogen med Titti & Ville! Blev en lång lugn runda. Kobbi har ju ingen kondition än så man får ta det lungt nu i början. Kobbi och Ville verkade trivas bra ihopa. Ville är Tittis häst som också är en Islandshäst!
Vi red nog i en timme skulle jag tro!?!? Sen följde vi Titti och Ville halvvägs tillbaka för hon har sina hästar på andra sidan Saxtorp. I alla fall när vi vände blev Kobbemannen jätte ledsen. :( Han ville leka mer med sin nyfunna vän! Men det får bli en annan gång! Han gnägade och gnägade! Sen helt plötsligt for han iväg i full fart i TÖLT fattar vad jag blev GLAD eftersom han inte kan tölta eller har han bara lurat mej kanske?? I alla fall det är en sån HÄRLIG känsla. Han fick massvis med beröm. Jag va så glad!



Som jag visste skulle jag inte palla måla idag heller! Fy faan det är så öken. Kommer aldrig bli klara här hemma jag har helt tappat lusetn för det här med renovering! BLÄÄÄÄ..........

Just nu vill jag bara att vi ska få insatt vår kamin. Idag e det SVIN kallt här hemma! brrrrr..... inga element har vi heller för dom va så gammla och skruttiga så dom tog vi bort!


Bild lånad från google

Efter gymmet får det nog bli premiär för bastun... =) Jag ska basta så svetten lackar! Det finns inget som är så skönt. Man blir så härligt trött efteråt också!



Får väl ta och plocka undan lite på soffbordet IGEN... varför kan det aldrig se snyggt ut??

HUGS & KISSES!


Kommentarer
Malin

He, he, det är en blandning av både och, han har sagt att han tycker att det är tråkigt att vi inte hinner umgås så mycket på vardagarna+ att han slutar ju innan mig så han väntar sig aldrig mat på bordet när han kommer hem.=) Det vara bara när jag var ledig som jag hade möjlighet till det.

Jag längtar till i morgon!!!!!=)

Pusss

2008-09-12 @ 15:15:59
URL: http://witte.blogg.se/
Kikki

när blir vi bjudna på bastubad :) ?????

Jag ska no premiär elda i spisen ikväll, verkligen kallt ute! Och kallt inne på jobb med :(

2008-09-12 @ 16:11:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0