Kammat hundar!

Precis kammat hundarna vilket jag inte gjort på MYCKET länge!
De va fullt med tovor... :S
Såhär mycket päls blev det på min middags taldrik....



Medans jag kammade voffsen så låg Zingo & Max snällt bakom mig och sussade gott i soffan!



Efter en lång stund med kammning tog jag fram Myrans favorit spel!
Så länge sedan jag hade det framme att jag nästan glömt bort det,
MEN det hade INTE lilla My hon blev överlycklig. =)
Siri fattar ingenting av det, hon bara står tätt brevid Myran och försöker sno godisbitarna!




IDOL & Fotboll på samma tid idag. Kallar jag dagens dilemma!
Får väl se om det går att lösa!
Kanske låsa ut Anders i garaget eller nåt.. hehehe

Go kväll!


Kommentarer
Kikki

du har fått en award av mig, kolla bloggen.

säg till om du vill låna andra spel jag har några stycken, nått som e enklare så siri osså kan spela :)

2008-09-10 @ 21:04:19
URL: http://theotilda.blogg.se/
Jessica Jönsson

Svar: Jo, piercing i naveln har jag... Så ikväll får du se vart nästa kommer sitta. Kan säga att det INTE är i ansiktet

2008-09-11 @ 09:01:14
URL: http://poison1982.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0