MED MIN VANLIGA OTUR....

... så fanns ju SÅKLART i det där förbaskade köksbordet kvar som jag ville ha!
(Vill säga ett fullt ord nu men håller det för mej själv!)


Men jag hittade ett annat snyggt men det va mer som ett barbord med fyra barstolar till.. skit snyggt och 200 kr dyrare så jag kan väl överleva det. Dom hade bara ett ex kvar så i morgon ska jag dit och köpa det HOPPAS nu det inte är sålt för då döör jag! .... (Nu tänker ni väl jäkla pucko varför köpte du inte det idag då!) JOO därför att jag inte hade någon man som kunde hjälpa mig att hämta det för han lagade min bil. jag utmanar ödet och väntar till i morgon, lite mer spänning i det hela då!
HAHAHA

Men fy fasen va snyggt det kommer bli i vårat kök sen! Jag har bilden i mitt huvud.. =)

Red en låång runda i skogen bara jag och min älskade Kobbi. Jag va helt lost där inne kan jag berätta... och Kobbi drog och slet för han ville gå andra håll som jag inte tyckte vi skulle gå.. men jag antar att om jag hade lyssnat på honom hade vi varit hemma ganska snabbt. För han visste nog vart vi skulle... och INTE jag! =) Söte Kob, tänkte nog.... (jäkla matte jaja skyll dej själv men vi går HEELT fel..) och det gjorde vi också! Eller jag gjorde inte Kob han visste!

I alla fall det blev en lång mysig runda och vi kom ut till asfaltsvägen efter ett tag då tog jag det säkra före det osäkra och red längst vägen hem för den vägen kunde jag i alla fall! Annars hade vi väl varit i skogen än.
Han va i alla fall SUPER duktig idag! *STOLT över min pojke!*



Precis sett klart idol! Hahaha.. det blev lite osämja i juryn på slutet... killarna ville rösta fram den blonda tejen som sjöng med det ville INTE Laila! Blondin mot Blondin .... Plus att den ena hade längre hår än den andra och aningens smalare kan inte mer än gå fel! =)
Nä skämt och sidor!

Nu ska jag duscha efter min svettiga ridtur sen ska jag försöka göra något åt min rygg som jag ha sååå ONT i idag!
Fick ingen tid hos sjukgymnasten heller....  AJAJAJAJJJJJJJ!!

Natti Natt


Kommentarer
Katja

Irriterande att det inte fanns kvar men det var kanske lika bra i och med att du hittade ett annat som du gillade :).



Jaså du har redan spanat runt på den avdelningen i affärerna (eller affären finns ju bara kvar på H&M nu). Jag tycker att det är ett ganska litet utbud tyvärr =( hade velat ha fler att välja mellan. Får nog ta och beställa lite tröjor från nätet :)



Låter mysigt med ridtur i skogen och bilden får mig att längta efter havet och sol ;)

2008-09-18 @ 22:59:35
URL: http://lillagrodden.wordpress.com
Jessica Jönsson

Har med jäligt ont i min rygg, ska vi tävla om vem det e mest synd om?? :D

2008-09-19 @ 10:25:39
URL: http://poison1982.blogg.se/
Kikki

jag har tak på vår toa men där går hundar ina ändå så jag har fått vända öppningen in mot väggen?? verkligen ett dilemma :)

2008-09-19 @ 12:38:51
Malin

ha ha ha, det har inte jag tänkt på.....=)

Hur mår du nu, känner du dig fortfarande sjuk??

Puss puss på dig min favorit Catrin=)

2008-09-19 @ 20:33:25
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0