Ridit i skogen... MYSIGT!

Nästa precis hemkommen från stallet!
Red tillsammans med en tjej därifrån ut i skogen! FYYY va det va HÄÄRLIGT! Ville knappt hoppa av! 
Björn och Anders kom dit och lämnade en garderob som jag sen la in alla mina "hästsaker" i, hade en del.. =)

Zingo är hemma igen. Han mår ganska bra men han gillar inte att ha tratten på huvudet. Dom hade sagt till Anders när han hämtade honom att han skulle ha den för att inte slicka på såret. Men när vi kastrerade Pepsi så hade han ingen på sej.
Så vi tog av den det va för synd om honom.. han backade hela tiden som han försökte krypa ur den.
Han fick en öronmärkning också så han ser inte så fin ut nu, väldligt tilltuffsad och dan. Med sår och blod här och där!
Stackars Zigge!

Jag som körde som en tok hem för jag trodde det va Idol idag men det va det ju inte... Bara en massa tråkiga program på TV:n idag!

Nu ska jag duscha sen dricka en kopp Te och ta hand om lilla Zigge!
GO kväll där ute i stugorna!


Kommentarer
Kikki

låter så mysigt när du skriver att du rider i skogen! tänk om man hade haft en häst :)

2008-09-09 @ 08:09:33
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0