Slagthuset!

Sliten efter mycket dansande på Slagt i går kväll!
Hade svin kul, en riktigt lyckad kväll och alla mådde prima! =)
Förfesten hos Jenny va mysig vi "spelade" eller vad man ska kalla det ??...
Man fick en lapp i pannan där set stod ett namn. Sen skulle man ställa ja och nej frågor för att kunna
lista ut vem man va! =) Jag klarade de först båda gångerna HIHI...
På min första stod det Anders och på den andra Elvis Presley!

Halv tre kom pojkarna och hämtade oss!
Trött som fasen men hade haft såå kuul hela kvällen!
TACK tjejer för en kul kväll!


Emelie & Malin


Vem vinner Leif "Loket" Olsson??


Baci & Jag pussas!


Min klänning!


I bilen på väg till Malmöööö......




Trött & sliten på väg hem!




Kommentarer
Malin

Va synd att du inte hinner med i kväll, jag kan gympa lite åt dig istället!!

Jag håller tummarna för att allt går bra med Siri på mån och tis!=)

Puss

2008-09-14 @ 15:32:13
URL: http://witte.blogg.se/
Jenny

Vilka fina bilder det blev! Särskilt den på Baci o dej=) Tack för en jätte roligt kväll!!

puss o kram

2008-09-14 @ 21:52:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0