Stallbilder

Redan Torsdag ärligt så fattar jag inte hur veckorna kan gå såå fort! Hur går det till??
Jobbar kväll idag 13.20.30 sen är jag Ledig Fredag, Lördag & Söndag! SÅÅ SKÖNT!

Precis varit hos Kobbi la på honom ett täcke för det va inte så varmt idag tyckte jag! dessutom såg det ut att bli regn innan men nu börjar det klarna upp igen!
Tog lite bilder från stallet idag.


Kobbi låg och vilade sej när jag kom!


Här är Kobbis "Mat och sovplats".  Mockat och fint inför kvällen! =)


Om 20 minter måste jag köra till jobbet, idag ska My & Siri oxå "jobba". Husse jobbar lite längre idag.
Det blir för många timmar ensama hemma då! Men dom ÄLSKAR att jobba mej mig så det blir nog bra! =)

Ha en bra kväll!
Puuusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0