Störigt med bara en TV!

Bra på Tv:n idag och jag kan inte se ett skit! =(
Top Model & Idol
Anders ville titta på den nya serien Färjan så han fick väl göra de då!

Igår kollade jag på Kristian Luuks program (vet inte vad det heter) men Carolina Gynning va med där.
Hon e såå jäkla cool den tjejen! Finns nog ingen som är så ärlig och rak som henne. Verkligen helt sig själv i alla lägen. Hon är såå bra! Älskar den kvinnan!



Idag jobbade My & Siri med mig. Dom va så trötta när vi skulle åka hem, så dom blev överlyckliga när jag tog tag i koppel när dom vet dom ska få åka hem. =) Sjuksköterskan på jobbet har tidigare arbetat som djurvårdare så hon kom upp till mig idag och plockade bort stygnen på Siris mage. Siri va JÄTTE DUKTIG sa inte ett knyst!


Myran & Siri sover gott i soffan på jobbet!

Innan vi kunde köra hem va jag tvungen att åka och mocka och lägga upp mat till Kobbe killen.
Anders låg i soffan när vi kom hem, men inte så länge för han hade lovat att följa med mig till Glumslöv för att titta på en sadel. Det gjorde vi och jag fick låna hem den för att testa storleken så den sitter bra på Kobbi.
JAG HOPPAS VERKLIGEN DET! Det är en sån sadel jag letat efter JÄTTE LÄNGE dom är underbara att rida i!
HOPPAS HOPPAS den passar!

Nu ska jag kränga godis och mysa men mina fina pojke!
Hejdå på er kära läsare!
Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0