Sytt gardiner!

Idag har jag varit LEDIG och det har varit såå skönt!
Synd jag sov bort halva dagen bara! =(
Va hemma hos mamma i Lördags och hämtade symaskinen så idag har jag sytt gardiner!
Mycket mysigare med gardiner ser mer ombonat ut då.
Här kommer bilder!
(Orkade tyvärr inte städa så ni får stå ut med att här är stökigt + att batteriet som vanligt nästan va slut i kameran.)

Köket


Såhär såg det ut när vi flyttade hit...

Idag ser det ut såhär...

..fortfarande kvar att göra men en liten förbättring eller vad tycker ni??

Såhär såg vardagsrummet ut när vi flyttade hit.....


Nu såhär....


I hallen (mellan rummen) på ovanvåningen såg det ut såhär...
(Hade hunnit påbörja målningen när jag kom på att jag inte tagit något kort.)


Nu ser det ut såhär..

Gardinerna sattes upp idag!  Bättre sent än aldrig! =)

Behöver jag säga att dom som bodde här innan tydligen ÄLSKADE orange! =)
Det gjorde dock inte vi så nu é här vitt i stället!

Ja där fick ni lite smakprov på några av rummen finns ju några till men dom har det inte hänt så mycket i än så det får ni vänta med tills nästa gång. =)

Ha en bra kväll!
Nu ska jag se om det är nåt kul på TV....
Anders är och kollar på handboll så jag är ensam hemma med alla djuren!

Hej svejs!





Kommentarer
kikki

Jätte snyggt köksbord!!!

2008-09-22 @ 22:05:09
URL: http://theotilda.blogg.se/
Maria

Hej Catrin!



Ser jättefint ut! :)

Måste ju komma och hälsa på er i huset snart!

Vi kanske flyttar till Skåne runt jul så då får det bli av iaf!!

Ha det bra!

Kram

2008-09-23 @ 10:17:31
Catrin

Maria:



GUD VA KUL! =)Har ni fixat lägenhet i Lund då eller?

Ja vi måste verkligen ses det va ju hundra år sedan känns det som! Kanske vi kan samla en del av "gänget" igen. För Carro skulle väl oxå komma hem vid jul!?

Hörs gumman! KRAM

2008-09-23 @ 10:47:22
Catrin

Kikki:

Japp det tycker jag med! =) Dom hade ju inte det jag igentligen skulle köpa men detta va finare så det gör inget! =)

2008-09-23 @ 10:49:00
Malin

Gud va fint det blev i köket, matbordet passade in perfekt!!=)

Puss

2008-09-23 @ 17:52:27
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0