Vilken lättnad.....

Man ska inte vara osams det är livet ALDELES för kort för!
JAG är såå glad att det är löst! Vi som gjort så mycket roligt tillsammans, och jag hoppas det ska fortsätta så!
Älskar dej gumman!

-----------------------------------------------------------------------------


Usch ja vilken stressig dag! Hann inte med ens hälften av vad jag hade tänkt. Blev ingen träning och inget hos Erica i kväll heller. Anders och Jag fick köra ut till Dalby igen och ÄNTLIGEN har jag fått tag på Hösilage till min Kobbi.
(hihi jäkla tjat om mitt hösilage här!)
I alla fall nu är allt klart i "nya" stallet det är bara självaste Kobbi som i morgon oxå ska få komma dit! Det blir en långtur för honom. Hoppas han håller sig lugn i transporten!

Om en kvart börjar Idol och det ska jag se, det är ju från Lund i kvällen program! =)
Har precis ätit middag Stekt korv och pommes va det enda som fanns i kylen!
Nu är det dags för:

KAFFE CHOKLAD & IDOL! 

Hej Hopp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0