Zingo & Pepsi bilder...

Kan knappt tro att det är sant men i morgon är jag LEDIG! Det ska bli såå sköönt ska ni veta! =)
Jobbade till 12.00 idag efter jobbet körde jag hem och tog ut My & Siri på en promenad. Det är så fint väder idag!

När jag kom hem kom jag på att jag skulle ringa veterinären för att boka tid för att kastrera Zingo. Fick en tid 20 min senare. Så nu är lilla Zigge på "sjukhuset" och blir opererad. Min lilla söta kisse snart utan "kulor". Det va på tiden nu för han har börjat kissa lite här inne. Igår hade han kissat i disktrasan FY FÖÖR vad det luktade i köket och jag kunde inte fatta vart det kom ifrån. På kvällen skulle jag torka bordet och tog tag i disktrasan JAMII... det va bara att kasta ÖRK ÖRK!



Vissa dagar är hemska då man saknar Pepsi så mycket!
 Min älskade kisse! Du kommer alltid finnas i våra tankar!
*Älskar dej, hoppas du har det bra där du är!* <3
 
/ Matte & Husse





Såg Sex and The City filmen igår. Jag blev faktist lite besviken tyckte inte alls den va så bra som alla har sagt!
Men men smaken är som baken.. =)
Nu ska jag gå och äta något är så hungrig!


Hej Svejs!


Kommentarer
Kikki

WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-08 @ 16:09:44
Kikki

Såg du filmen på bio eller? den r ju så J*******VLA bra :)

2008-09-08 @ 16:10:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0