GRATTIS BELLA!

Jag älskar VÅR & SOMMAR! Varför kan vi inte ha detta klimatet allatid här i Sverige! Så underbart det hade varit!
Idag fyller Bella år... GRATTIS VÄNNEN! Skulle igentligen hem till henne i kväll men jag mår inte helt okej så jag orkade tyvärr inte. Jag har ju magkatarr och medicinen jag äter gör mej SÅÅ TRÖTT! Usch ja! Thats life!

Idag va jag i stallet på fm. Kobbi fick nya skor!
Sen körde jag hem och gjorde i ordning Busters ute bur. Sen fick han komma ut i den och gissa om han blev glad.
Fick knappt in honom igen.

Zingo, Myran, Siri har också varit ute och busat i trädgården hela dagen.
Själv satt jag i solen och fikade och myste.

I kväll har jag varit ONYTTIG till MAX!
Pizza från Bjärred till middag!
Godis & Coca Cola till efterrätt!


IBLAND får man unna sej, speciellt en gång i månaden .. får jag inte choklad då så blir jag en HÄXA!

Nä nu ska jag hämta vatten och bli nyttig Cola gör mej ännu mer törstig bara... ISCH......

HÖRS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0