Lördag

Nyss hemkommen från mamma & pappa. Vi åt middag där i kväll. Lax & Potatis! GOTT!

Mamma och jag kämpade med att plocka ut Cissi hårförlängning som satt fast med LIM och det satt jädrar i havet ordentligt fast! Men till slut fick vi loss det. Stackars Cissi är antagligen rejält ÖM i hårbotten i kväll... AOOO...
Vet hur det känns har oxå haft det en gång i tiden. Och det va inte skönt när man skulle ta bort det minnsan.

Fick med en massa "sladder tidningar" hem från mamma! ÄSLKAR att läsa sånt, men är för snål för att själv köpa! :)

                                                                                     


Nu blir det mys i soffan resten av kvällen med mina tidningar! :)



Ha en sköön kväll!


Något är skumt har måånga fler läsare på min blogg än jag tidigare haft!
Men varför kan ingen kommentera då?
TRÅÅÅKMÅNSAR!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0