Påsken!

Första och sista påskmiddagen var idag hos mamma och pappa.
Innan middagen bar det iväg till Dalby där dom små valparna bor.
Jösses va goa dom är! Lite livligare än sist.. rena rama teroristerna skulle man kunna säga. :)
Men ack så GOA! Nu längtar man ännu mer! :)

Fick påskägg av mamma och pappa i ägget fanns detta här!


Marsipanägg
Pengar
även.
Ett par söta strumpbyxor.....

....och det va faktiskt precis vad jag behövde till min nya vita Jeans kjol!



Nu ska jag läsa tidningar som jag fick av mamma! :)
Men först ska jag nog titta på Sanningens ögonblick på dumma idioter som gör bort sig i TV! :)

Hoppas eran Påsk varit bra!

Hej Svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0