UTMANING

Jag blev utmanad av KKKI!


Fyra TV-programm jag brukar se:

-Cesar Milan (Mannen som talar med hundar)
-Hundcoachen
-Idol
-Top Modell

Fyra saker jag gjorde igår:

-Dammsuga
-Red
-SOV
-La ut en annons på blocket.se

Fyra saker som står på min önskelista:

-Ett nytt soffbord
-Ett nytt kök
-Ett hembiträde som lagar mat till mej ;)
-En grön och sommrig trädgård

Fyra saker jag avskyr:

-Snabbmat
-Höst/Vinter
-Tidiga mornar
-Att vara stressad

Fyra saker jag tycker om att göra:

-BARA VARA HEMMA!
-Sola & Bada
-Rida i skogen en härlig sommarkväll
-Vara tillsammans med min Anders

Fyra saker jag åt igår:

-Ris
-Vårullar
-Morot
-Jordgubbsfil

Fyra namn jag skulle kunna tänka mej att döpa mitt barn till:

-Thea
-Ida
-Anton
-Adam

Fyra jobb jag skulle vilja ha (Lönen är 25.000:- på samtliga du än väljer) :

-Veterinär
-Gyminstruktör
-Ridande Polis
-Snickare

Fyra snabbmatstället jag gillar:

-Kinamaten från Kävlinge
-Annars inga... gillar inte snabbmat husmanskost är det BÄSTA!
-
-

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:

-Anders
-Mamma
-Hanna
-Martina

Fyra bloggar jag utmanar:

-Annika & Vovvarna
-Katja
-Jessica
-Jenny (... så skaffa dej nu en blogg! ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0