En dag med Syrran!

Idag har jag & Cissi varit på Burlöv center och shoppat!
Cissi köpte nya byxor och ett snyggt linne även en mascara som hon sa va jätte bra så den köpte jag med.



Sen köpte jag även en ny parfym, efter att jag luktade på Jennys parfym i sommras va jag fast,
så nu fick det bli en Escada parfym. Luktar JÄTTE gott tycker jag! Dyrt med parfym & smik bara! :S



Sen gick vi in till KIKKI och handlade en massa i hennes djuraffär. TACK SNÄLLA KIKKI för all hundmat!
Beställde även en ny klösställning till katterna, Anders bygge är välanvänd nu och ser inte så fin ut längre!
Men dom älskar den! =) Så det blev en liknande fast med ett hus oxå på!

Efter vårat shoppande blev jag bjuden på mat hos Cissi & Simon. Klippte klorna på deras lilla katt Maja ( Skrållans syster) hon är helvild den katten. HAHA! Busar som bara den!

I morgon ska jag träffa Jenny hoppas jag! =) Längesedan nu, vi ska shoppa lite på Centan så tror jag sen blir dt fest på kvällen. JIHOO!

Jag har i alla fall haf en mysig dag med min kära syster!
Nu väntar sängen på mej! =)




Kommentarer
jenny

Jätteroligt att ni kunde följa med ikväll! Ska bli jättekul! =) Vi ses om några timmar! puss

2009-08-28 @ 14:18:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0