En UNDERBAR film!

Två dagar på djurskjukhuset med Gnistan, hon har fått en mycket kraftig lunginflamation och är jätte dålig.
Hon har fått dropp i två dagar och ska få även i morgon.

Medans Gnistan va på sjukhuset körde jag mamma & Myran och lämnade Siri i Ängelholm hos Christina.
Ensamt utan lilla älskade Snuse. Men jag vet att hon har dets bra där hon är. Kurt & christina är goa människor som alltid har god hand med sina hundar. Men det va jobbigt att säga hejdå till min lilla flicka!!

När vi va hos Kurt & Christina så va tv:n med Opera på i bakgrunden på.

Det handlade om Christian ett lejon som två killar hade köpt från en djurpark tror jag. Det va en unge när dom tog hand om den, när han sedan växte upp släppte dom lejonet i det fria. Efter något år åkte dom tillbaka för att kalla på lejonet och se om det va där dom släppte honom och om han kom när dom kallade. OCH.. det gjorde han. ÖVERLYCKLIG över att få träffa sina "hussar" igen.
Lejonet tillochmed presenterar sin lejonhona för sina gammla "hussar".
Mina tårar bara rinner när jag ser denna underbara film! Så underbart vacker!


Här kan ni få ett smakprov:



Kommentarer
Hanna

Jaså är det snart dax för valpar?

Den filmen är fin, man bölar som tusan till den!

2009-08-11 @ 19:40:41
URL: http://hcmo.blogg.se/
Hanna

Nej jag ahr inte varit i väg till friskis än, skulle varit där nu måndag, tisdag o onsdag!

men tog promenad i stället.

Kanske blir nästa vecka, längtar bara tills inne gympan blir i gen!

2009-08-12 @ 20:19:00
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0