Frissyr???

Idag sov jag lääänge, till klockan 13.08. Sen kom lilla Maxi killen och väkte mig för han ville mysa. Sötis katten!
Sen blev ju My avis och ville vara med och sen kom Zingo, ibland önskar man att man hade fler "kli händer". =)

Lilla Skrållan blev vac & chippad igår och hon va trött hela kvällen sen. Hon är så fin den lilla missen och jag är så glad att jag fick henne till slut. (TACK Älskling!)
Idag busar hon som bara den och hon blir mer och mer hemmastad för varje dag. Hon älskar att leka med Max.

Inatt kunde jag inte sova alls bra, jag vaknade flera gånger och sen när det började åska & ÖS regna ute kunde jag inte somna pg.a att det lät så mycket. Så jag gick upp vid fyran tiden gav katterna mat, blanda lite ny mat till Skrållan, drog ut kontakterna till tv & datorn. Sen gick jag och la mej igen och somnade äntligen klockan 06.35.
Undrar om det va spikmattan som gjorde mej pigg?? =)

Nu har jag precis ätit frukost och sitter och funderar över mitt hår. Jag ska ju till Frissan på Måndag och jag vill verkligen ha det sådär ljusbrunt, men frissan ville ju ej för hos sa det kunde bli svart eller grönt då. *SUCK*
Jag e sååå trött på mitt blonda/råttfärgade hår nu.
Hittade en två snygg frissyrer på www.frilla.se

 eller

Men jag vet inte, igentligen vill jag nog inte klippa mej kort eller så vill jag men vågar inte!
Såhär långt hår jag har nu har jag inte haft sen jag gick i 6:e klass. Så det är ju lite synd att klippa av det nu iofs.

Vilken frissyr är finast?

Nu ska jag sticka till gymmet!



Kommentarer
Kikki

frisyre till höger var riktigt snygg, blev jätte sugen....men jag SKA ha långt hår!

2009-08-21 @ 14:21:22
URL: http://theotilda.blogg.se/
Anonym

DWOW den till höger var skit snygg

2009-08-21 @ 17:42:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0