HEEEJ!

Har lyckats sova några timmar nu mitt på dagen. Jag & Siri! Husse & Myran va i Bjärred och hälsade på hos "farmor". :)
Jag ska nämligen jobba i natt, kris med personal så jag ställde upp. Lite extra pengar behövs efter allt mitt klädshoppande i sommar.
Anders köpte en godis påse till mej så jag har nåt gott att mums på  i natt.
Jag som inte käkat godis nu på några veckor.. men idag är jag förtjänt av det tycker jag.
Gick ju upp kl 6 för att jobba 7-13 sen hem för att sova och nu till jobbet igen!!

Har nyss prtata med uppfödaren till Siri och på Tisdag flyttar vår fina lilla Siri till Ängelholm för att föda valpisar och ta hand om dom där hemma. Tråkigt men ändå skönt för hon börjar bli lite svår att ha hemma nu, kan knappt hålla sej mer än 2 timmar och det är kissfläckar överallt när man kommer hem.
Stackars Anders har fått vara hemma hela helgen som Siri jour. :)

Nä nu måste jag göra mig i ordning!
Sov gott alla ni och tänk på mej som sitter vaken! =)


Kommentarer
Hanna

Oj, har ni vaken natt?

De skulle jag aldrig klara av!

2009-08-09 @ 20:40:05
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0