Hejdå min kära Karro! =(

Hej mina kära läsare!

I kväll har jag, Anders mfl varit i Malmö på resturang INTERMEZZO och ätit.
Avskeds middag för min lilla Karro som nu åker tillbaka till Australien på Lördag igen.
Hon e så sööt, tänk att jag känt henne sedan jag va 6 år gammal!
Känns lite vemodigt men jag vet att jag träffar henne igen och då kommer det kännas som att det va "igår" vi träffades.

TACK alla ni underbara folk för ikväll.. det va verkligen SUPER DUPER trevligt! FINT förslag Karro! =)
Nu måste jag hjälpa Anders att bädda sängen, han tycker jag kunde vänta med bloggen men det tyckte inte jag minnsan... *fniss*

Bilder från kvällen

HÄR:









Kommentarer
Maria

Ja det var en mysig kväll!! :) Ses snart igen! Puss o kram

2009-08-06 @ 22:42:56
Hanna

Jaså du tänkte också bli det=)

Japp jag jobbar den 5/9, synd!

Men men det kommer flera tillfällen!



Ha det bra!

Kramar

2009-08-07 @ 11:51:28
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0