Jobbet väntar...

Nu ska jag snart sticka och jobba!
Slutar 21 i kväll, lite halv segt faktist.
Igår på dan kom Jenny & Baci hit, sen körde vi till Järavallen.. Anders och jag hittade en super fin sjö där
en dag när vi va ute och gick. Så dit gick vi och Myran & Baci badade.
Siri satt på strandkanten och tittade på. Hon är väldigt trött och vill bara mysa nu för tiden, jobbigt med bebisar i magen.

Tog fina foto med min mobil men jag lyckas inte få in dom på datorn.
Ska se om Anders kan hjälpa mej i kväll.
Här kommer i alla fall en som jag lyckades med!


Hihihi.. snygg pose Jenny...!  :)
Faktiskt så lyckades ja ta fotot precis när hon kastade iväg en pinne till Baci! :)



Kommentarer
Hanna

Jag var flitig bara för att ajg ahr jobbat natten=)

Brukar oftast få en sånn kick på morgonen när jag kommer hem från jobb!

aha, jobbar ud hela helgen?



Jag är ledig till i morgon halv fem, jobbar sen dygn!



Ha det kanon!



Kramar

2009-08-07 @ 19:00:57
URL: http://hcmo.blogg.se/
Kikki

Går ni över motorvägen för att komma till sjön?

2009-08-08 @ 08:24:46
URL: http://theotilda.blogg.se/
Jenny

Ja verkligen snygg pose!=) Jag gillar din "visste du att" idag! blink Ha de! Hörs sen!

2009-08-08 @ 11:12:03
Catrin

Kikki: Ja det stämmer det är där man går över motorvägen!

2009-08-09 @ 19:53:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0