mina älsklingar

Har nyss pratat med Christina och Siri med valpar mår bra! Härligt!
Vi saknar vår Snuse! Men faktist är det inte så jobbigt som jag först trodde det skulle bli att lämna henne.
Men det är nog tack vare att jag och Christina har så bra kontakt och jag vet att både hon och Kurt är underbara med sina hundar. Känns så skönt att det är så! Sen så har vi ju vår lilla My här hemma och alla katter så vi är ju inte ensama precis. :)

Igår fick jag en rolig bild på katterna ....


"Tripp Trapp Trull"

My har inte ätit på 3 dagar nu så i morse fick det bli matning, ska byta foder till nåt annat och se om det blir bättre. frågan är bara VILKET? (Kikki du som är bra på sånt!?!?! Finns det nåt bra Eucanuba foder att ge??)

Efter matningen fick My spela lite spel, vilket hon tycker är sååå roligt!




Sista bilden blir på vår älskade Siri med sina små bebisar..



Kommentarer
Bella

Nää det har blivit mindre bloggande ifrån min sida, har börjat å jobba igen så man e heelt slut efter en dag på jobb. Jodå magen växer och nu sparkas det för fullt där inne :). Allt bra med er?? Kram

2009-08-26 @ 16:34:01
Hanna

Ja ulalred är roligt=)

jag är ledig i dag ( Onsdag Och i morgon sen Lördag och söndag!

2009-08-26 @ 16:49:54
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0