TOKFIA!

Ibland e man TOKIG!!!!  Gjort är gjort.....!?!?! Hjäälp??

Nåväl nyss hemkommen från träningen. Jag va såå trött när jag kom från jobbet och jag ville inte lägga mej för att sova för då hade jag blivit ännu tröttare, så jag körde till gymmen i stället. Nu sitter man här svettig och äcklig. Ska gå och duscha när jag bloggat klart!

Snart kommer Anders hem sen ska vi till Löddekrog i kväll på partaj med Jenny, Joakim, Micke & Carro!
Ska bli jätte kul!

I morgon fyller mamma år så då ska vi på resturang... mmm...!

Usch vet inte riktigt vad jag ska ha på mej i kväll, får väl gå och kolla ut det nu.
Bild kommer på det sen innan vi sticker! :)

(Förresten mascaran jag skrev om i förra inlägget va SKIT BRA!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0