Gomorron.. eller snarare God middag!

I morse klockan 9.30 väktes jag av att min mobil ringde. Ett 08 nummer och först tänkte jag inte svara för det skulle antagligen bara vara nån telefonförsäljare... MEN jag svarade och the va ifrån The Studio i Malmö.
Jag hade fått mitt namn uppskrivet på en lista av en vän Christel (Kikki) som hade anmält mig till detta...
Att få vara MODELL för en dag! JIHOO.. jag blev JÄTTE GLAG! TACK snälla Kikki för du skrev in mej! =)
Så den 10 Mars ska jag, Cissi, Jenny & Zandra till Turning Torso och bli sminkade och fotade.
Jag längtar verkligen!

Körde sedan ner till Time för att handla lite frukost, allt va slut här hemma.
Blev bullar lite bläbärsyoggi och kaffe!

Nu har jag ätit och ska snart påbörja mitt hushållsarbete, tvätta & dammsuga!
Sen ska jag försöka ta mej ut till Kobbi, dock är här så mycket snö nu så jag får väl snabba på innan det blir aldeles för mycket. Det har nämligen snöat hela dagen!
Hundarna är överlyckliga!


Våran trädgård!


Busarna i snön!


Siri hade det såå roligt såå!

Nu måste jag bege mig ner i den kalla tvättstugan! Brrrr...
Ha en skön dag!


Kommentarer
Jessica

Säkerligen dem som sökt mig tusen ggr då me... Fast jag e ikke så intresserad, de fotona e svindyra att köpa och även om där inte finns något köptvång så blir man nog lockad att köpa då dem oftast blir riktigt fina. det tråkiga är bara att dem kör samma race med alla. Man ser direkt att fotot är därifrån

2009-02-19 @ 13:22:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0