Snart dags att ge sej av...


....till jobbet! Jag känner mej lite piggare nu men när jag vaknade kände jag mej inte alls kry!
Jobbar ju trots allt bara i kväll sen får jag ta det lungt i hela F Y R A dagar! Ska bli så skönt!

Till helgen har vi dock ett VIKTIGT projekt i trädgården, att sätta upp staket längst med buskarna.
Myran har hittat hur många utgångar som helst och jag är livrädd när dom är ute nu. Visserligen lämnar jag dom inte själv där längre det går inte eftesom vi har en väg precis utanför huset där alla kör som galningar. USCH!
Jag vill flytta, faktiskt men vi får väl se hur det blir med den saken!?!?
Huset trivs jag jätte bra i men läget är värdelöst när man har djur. När vi flyttade trodde jag ändå folk höll 50 här utanför men det kunde man ju drömma om det är i stället snarare 150.

Fick mina bilder idag från fotografen när jag va och fotade Myran & Siri på Burlöv center.
Fick fyra olika testbilder för att kunna välja ut  vilken jag ville ha. Tyvärr så tyckte jag inte några av dom va vidare bra.
Deras päls va aldeles elektrisk och kortet där Myran blev bra blev Siri dålig och tvärtom.
Jag får se om jag betäller annars får man gå och göra om det!

Nä nu måste jag bege mej till jobbet! Jag ber på mina bara knä att kvällen blir lugn!

Hej Svejs!



Kommentarer
Katja

Synd att bilderna inte blev så bra =( men bra att man får välja om man vill ha dem eller inte.



Kanon med bra staket så att doggsen håller sig på tomten.



jobba lugnt! Kramar

2009-02-25 @ 16:31:57
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0