TACK mamma!

Måste säga det igen men att jobba Måndag-Fredag är inget för mej.. jag har varit så trött nu dessa två veckor.
I alla fall jag trivs jätte bra på nya jobbet och har lärt känns flera nya trevliga arbetskollegor.

Idag när jag kom hem va jag tvungen att städa lite här hemma såg ut som faan.
Zingo hjälpte till att diska, vilket han ofta göra nu för tiden! ;)



Sen kom älskade Anders hem och jag körde till Center Syd för att träffa mamma och Cissi.
Behövde lite kläder inför gammlamormors begravning, det va fortfarande lite rea. Så mina finbyxor kostade endast 49:-
Billigt och bra! TACK mamma som betalade till mej idag!

Detta fick jag som jag ska ha på mej på begravningen:


Sen fick jag även detta:



Nu ska jag lägga mej i soffan och slappa tillsammans med resten av familjen! 


 
TJAO!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0