Tränat!

Tjao!

Körde och tränade idag.. det va inte precis så jag tyckte det skulle bli så kul. Men väl på gymmet så fick jag sån energi.
Gick först på löpbandet i 10min sen styrketränade jag. Sen stod jag på en Cross trainer i 20 minuter. Svettigt!
Det va härlig efteråt och jag fick sån energi, på vägen hem lyssnade jag på Mamma Mia Skivan (musikalen)
Jag "sjöng" så jag va hes när jag kom hem till Anders! =)

Väl hemma hade världens bästa älskling lagat TACOS! Gott som bara den! Älskar dej Anders! Du är den bästa!


I morgon jobbar jag för sista dagen denna veckan! På em. ska vi hämta hö till Kobbemannen!
Hästar äter som faaen! =)


Nu ska jag snart sova! Trött som bara den!
Hejdååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0