Sliten...

GOD DAG!

Då va det Fredag igen. Denna veckan och nästa vecka jobbar jag MÅNDAG-FREDAG 8-14 varje dag.
En sak är jag 100% säker på och det är att jag INTE ALLS tycker om Måndag- Fredag jobb!
Fy vad jag är trött idag, jag behöver mina lediga dagar mitt i veckan och mina kvällspass så man slipper gå upp så himla tidigt varje morgon. Jag hoppas nästa vecka går fort så jag kan få mina kvällar och lediga veckodagar igen.
Detta är pest och pina! Men bra för nu vet jag att jag aldrig kommer vilja jobba såhär igen.... 
(Kanske när jag blir gammal!?)

Vi har fullt upp på jobbet, packar upp saker, beställer saker, planerar & fixar med allt vad som behövs.
När vi kom i Måndags va hela huset helt tomt eftersom det nyligen blivit renoverat så ska allt börjars om från NOLL så där va INGENTING där inne. Men nu e där destu mer.Alla jobbar som galningar för om 1 vecka flyttar som boende in i sina lägenheter och då ska det mesta vara klart.... Mycket kvar men på Måndag kommer mer personal och hjälper till!
Det är riktigt roligt att få vara med från början man får vara med och bestämma och planera och göra allt till det bästa.
Ska bli så kul sen när vi väl är igång igen... och resterande personal är på plats. Även om du är jättekul nu med men man är trött efter allt spring! Det är ett STORT hus vill jag lova!

Här hemma är allt som vanligt, har inte gjort så mycket i och med jag varit så trött när jag kommit hem.
I kväll ska jag hem till Bella på tjej kväll. (Jag Kikki Tina & Bella. )
Ska bli roligt att få se Bellas lägenhet ser så fin ut på alla bilder alltid. Hon är så duktig med heminredning!

I morgon ska vi ha kallas här hemma för Anders och även för Anders brödrar som för övrigt fyller år IDAG!
♦GRATTIS Emil & Oskar!♦

Söndag ska vi hämta hö.... sååå jävla tråkigt... jag kan inte bära det ens så Anders får slita den stackarn.
(Det är nog som Emil en gång sa... man ska INTE skaffa flickvän som har häst! 
Anders har gjort en dunder tabbe.. HIHI! )

Nä nu ska jag vila mej en stund innan det är dags att ge sej av till Saxtorp först till Kobbi sen till Kikki! =)

Hoppas ni får en skön helg!
Hej Hopp!



♣Visste du att...
om bläckfisken är tillräkligt hungrig kan den äta upp sina egna armar!




Kommentarer
Katja

Hoppas att man slipper bli så hungrig ;)



Ha en trevlig helg! Kramar

2009-02-06 @ 15:22:10
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
oskar

tack, GODISSSS

2009-02-07 @ 15:21:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0