Anders & Catrin

Snodde denna från Jessica, lite kul med sånt här ibland! =)

Hur träffades ni?
Komplicerat så det orkar jag inte dra här!

Bor ni ihop?

Jadå!

Har ni barn?
Nixpix

Har någon av er körkort?
Ja båda två

Isåfall, vem kör bäst?
Eftersom jag inte kan fickparkera så säger jag Anders! =)

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja det va på Slagthuset och det va UNDERBART!

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Kommer jag inte ihåg men jag tror det va Anders!

Vem är äldst?
Moi

Vilka stjärntecken är ni?
Jag Jungfru & Anders Vattuman

Vem fyller först på året?
Anders

Vem är längst?
 Anders

Vem sjunger bäst?
Anders

Håller ni i handen på stan?
Nä.. Anders går så jäkla fort så det blir jobbigt! =)

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Kände och kände... vi kände till varandra i alla fall!

Vad har ni gemensamt?

Massor......

Blev du kär i första ögonkastet?
JUPP den kvällen vi träffades för första gången innan vi blev tillsammans!
Kunde inte sluta tänka på honom.....


Har ni någon speciell låt?
 

Har ni stora framtidsplaner?
Jag har! HAHA!

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja

Har ni varit utomlands tillsammans?
Jo det har vi! I Bulgarien för 2 år sedan och denna sommaren blir det troligen en nästa gång!

Vilket är ert bästa minne?
Ert? Jag vet inte vilket Anders är men mitt är när vi flyttade ihopa!

Vem lagar bäst mat?
Det bästa blir när vi lagar tillsammans!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Kollar Tv sitter vid datorerna typ... =)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Oftast

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nä det va inte så långt!

Blir du lätt svartsjuk?
Jag blev förr men nu vet jag ärligt talat inte längre. Det beror ju på sammanhanget!

Brukar ni bråka?
Bråka är väl att ta i, lite tjafs ibland men det är väl normalt!?!?

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Anders armar är dom finaste som finns! HIHI

Brukar nån av er prata i sömnen?
Ja det gör vi båda två ibland!

Det bästa som hänt är att jag träffade dej älskling!
PUSS PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0