Fredagkväll!

Tjolahej på er denna Fredag kväll!

Idag har jag ridit, krattat lite löv i trädgården och sen körde jag och Martina och sola!
Måste vara lite snygg till festen i morgon! ;)

Nu väntar jag på att Pizzadegen ska jäsa klart, sen kommer Jenny och Joakim och käkar Pizza med oss.
TREVLIGT!
Sen blir det Marängsvisch (-stavas det så?) till efterrätt. Gott de med!

Så måste vi kolla körslaget ! VEM TROR NI VINNER I KVÄLL?

Nu ska jag fortsätta digga till SCOTTS! :)

Ha en skön kväll alla ni!



Tvingade Anders att vara med på bild i kväll, visst ser han road ut! HAHA


 Anders nya bil fick osså vara med! =)



Kommentarer
Bella

Du vännen körslaget är imorgon..

Det är ju Let`s Dance ikväll :)

Trevlig helg.

Kram Bella

2009-01-30 @ 22:15:35
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Jessica

Haha, jo, han såg jätteroad ut. Ungräfr som när man ska ha foto med Christian. Killar e ju lite knäppa, de får vi ta o leva me

2009-01-31 @ 10:17:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0