Har du långtråkigt?

...kan vi byta liv för mitt är ALDRIG långtråkigt.
Jag längtar efter ett liv där man kan gå upp på morgonen och tänka... "JAHA vad ska jag göra idag?"
Kvällen innan måste jag altid planera min dag för att hinna med. Suck & Stress, undrar hur länge till jag ska orka??

I alla fall dagen ser ut såhär:

Nu först ska alla djuren få frukost sen ska jag själv äta!
Sen ska jag rida!
Sen ska jag träna!
Sen ska jag sola!
Sen ska jag städa!
Sen ska jag laga mat!
Sen går jag och lägger mig och planera morgondagen för att hinna med!

Jag är redan trött, Annika hade en sån bra beskrivning som jag måste säga jag med,
Det känns som man har så mycket man vill göra när man ligger i sängen på morgonen men när man väl stiger upp är det som att någon vänder på timglaset och all energi bara rinner ut!
Tack Annika jag hade inte kommit på detta själv men det är verkligen såhär det känns!
ILLA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0