Järavallen!

Hemma efter mina alla utflykter.....

Tog en sväng med Myran & Siri i järavallen efter besöket hos Kobbe-mannen.
Det tyckte dom om men jag hade glömt godisarna hemme så Siri va helt tokig.
Hon går alltid lös i Järavallen och så har jag tränat henne att när hon sprungit för långt fram stannar hos och väntar in mej och då får hon alltid en godis! Tror hon gjord det 1000 gånger idag men jag hade ju glömt godis så hon fick aldrig något så det va väl därför hon testade om och om igen.... dumma matte!
Jaja nu vet jag hon kan det utan godis med...!  :)


Bild från järavallen i våras!
Jag och Siri


Snart kommer min älskade Anders hem, i kväll ska vi äta Pizza jag é såååå sugen på det för en gång skull!

Ha en skön kväll!


♣Visste du att....
MC Donalds pommes frites är smaksatta med svinextrakt
och att det måste lagas annorlunda i muslimska delar av världen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0