Man lever bara en gång det tänker jag ofta på!

Då va det återigen Fredag, men va gör det jag jobbar hela helgen ändå!
Måste snart gå och sova börjar klockan 7 i morgon det är så man vill kräkas! Är det något jag hatar är det tidiga morronar!

Idag han jag rida en sväng på förmiddagen. Gick sådär! Kobbi e så jävla envis och vi har fastnat i ett moment nu.
Han biter sej fast i bettet och jag försöker slita loss det vilket jag vet igentligen inte går... Inte lönt att mäta styrka med en häst på 400kg, men jag blir så jävla arg på honom. I stället drar han bara tillbaka och där står vi i världens dragkamp..
Och har jag vunnit någon gång?? NEJ! Men jag vet i FAAN vad jag ska göra??? Måste hitta en tränare nu innan jag blir fullkommligt galen på hästen vilket jag iofs redan är.............. men mest galen på mej själv är jag nog!

Men det är fan svårt att få tag i tränare, oftast måste man åka hem till tränarna själva och det finns ingen här i närheten, dessutom har jag ingen transport OCH skulle jag nu ändå haft det hade jag varit tvungen att ha någon med mej för han är krånglig att lasta! SUCK vilket jävla dilemma man ligger inne i... Jag älskar honom, men jag hatar mej själv för jag e så fullkommligt dålig och otålig OCH FULL AV STRESS!
JAG BEHÖVER SEMESTER! Jag orkar inte mer nuuu!

JAG VILL HA EN HÄSTGÅRD...
så mycket mer tid jag hade kunnat lägga ner på att träna med min häst!
Nu e det till stallet rida, mocka sen hem igen för att inte låta hundarna vara hemma för länge!
Samtidigt vill jag inte göra av med någon! Jag älskar alla mina djur och djur är mitt liv!

Man lever bara en enda gång i sitt liv och då ska man väl fanimej få kunna njuta av att ha det bra och kunna unna sej sitt intresse! JAG GER INTE UPP!

Nu är det slut för idag och Tack för idag och GOD NATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0