Nu är du i himlen, kära gammlamormor!

Det känns overkligt men.....
i morse somnade min kära gammlamormor in.
102 år gammal.

♥TACK
för tiden som jag fått tillsammans med dej,
du har alltid betytt mycket för mej.
Du och gammlamorfar!
Det har alltid vara lika roligt att träffa er.
Nu kanske ni ses igen i himlen igen!
Jag hoppas det!♥

Jag har MÅNGA fina minnen som jag alltid kommer bära med mej i mitt liv,
och det du har lärt mig ska jag lära vidare!

SOV GOTT gammlamormor!
Du kommer för evigt leva kvar i mitt hjärna och mina tankar!


KRAM från
mej & din favorit Myran!







Kommentarer
Anonym

Usch vad jobbigt kramar det är otroligt jobbigt när de man älskar försvinner :(

2009-01-25 @ 22:22:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0