Min värsta mardrömm hade kunnat inträffa......

Idag har jag städat sovrummet, blir så jäkla mycket hår i sängen med alla djur.
Så i kväll blir det till att gåt och lägga sej i renbäddad säng.
Något bland det härligaste som finns!

Efter mitt städande körde jag till Kobbi och red.
Tränade i paddocken, han va duktig idag.
På Lördag ska jag ev träna med honom också.
Hoppas på det i all fall.

När jag kom hem från stallet va Myran & Siri jätte nödiga.
Släppte ut dom i trädgården och så stod jag och tittade på dom när dom lekte i trädgården,
rätt som det var försvann dom....
MITT LIVS MARDRÖMM KUNDE HA INTRÄFFAT!!!
.... jag rusade ut och insåg att grinden ut mot vägen stod öppen.... jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!
Jag rusade ut och ställde mej på vägen eftersom jag hörde en bil var på väg... jag stoppade bilen och fick syn på My.
Siri såg jag fortfarnde inte.. jag skrek och skrek men ingen Siri såg jag...
jag kännde att jag började tappa kontrollen och precis då såg jag en skymt av henne vid vedbon.
Hon försökte gå in i trädgården igen men hon kom inte in och hon visste inte varifrån jag kallade på henne!

Mina älskade hundar!
Vad skulle jag gjort om något hade hänt er?

TACKA GUD slutade det lyckligt denna gången och det är jag VÄLDIGT VÄLDIGT glad för!
Myran & Siri som bästa som finns!

I morgon ska det köpas ordentligt staket detta vill jag aldrig mer vara med om!




Jag hämtade Anders efter jobbet idag och vi körde till Media Markt
och jag köpte min efterlängtade bärbara dator! :)
Så nu ska det bloggas heeela kvällen!
HIHIHI



Hoppas ni får en skön kväll!
Nu ska jag dricka kaffe och titta lite på TV så Anders kanske får låna MIN dator! :)
TJO!




♣Visste du att....
när jag va nio år råkade jag ut för en hemsk olycka. Jag blev opererad i 8 timmar och
 läkarna visste inte om jag skulle överleva.
 Jag är den första i Sverige som har blivit opererad så högt upp i nacken och den tredje i världen!




Kommentarer
Jessica

Förstår att du blev skraj. Tur att det gick bra

2009-01-28 @ 20:31:06
Anonym

Oj vilken tur att du klarade operationen vad var det som hände?? Har ni inte riktigt staket där uppe?

2009-01-28 @ 21:42:55
URL: http://theotilda.blogg.se/
Katja

Usch va hemskt, inte konstigt att du blev rädd! Får också lite lätt panik de få gånger Tindra får för sig att springa utom synhåll.



Minns när du råkade ut för olyckan. Hur länge gick du med kragen? Minns bara att det var länge.

2009-01-28 @ 23:12:29
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0