Rabel.. babbel...

Det händer inte så mycket just nu!
Jag har lite dåligt samvete för jag bara skriver massa tråkigheter i min blogg, men det är svårt att låta bli när man är nere!
Men jag ska försöka hålla mej lite gladar så det kan bli något kul att läsa här kanske!??! =)

Just nu kom jag på massa roligt för det!
Bland annat att jag fick ett brev hem igår att det skulle bli återträff med min gammal klass från 9:an på Stenssons hotell i Eslöv. Ska faktist bli skit kul hoppas det kommer många från gammal klassen.

Nu har jag satt igång med min träning igen, gymmat både Måndag & Tisdag idag fick det bli vila för jag har sån jäkla träningsvärk i benen! Skönt att det tar i alla fall!
Denna gången ska jag försöka gå ner 5 kg HOPPAS jag klara det. Bara ska låte bli godiset det är det som är boven!

På Fredag ska vi hem till Björn och Martina och käka Kinesmat! MUMS FILLIBABA va gott! En redi myskväll och jag ska dricka vin!

Fassen kanske man ska dra sej till gymmet i kväll i alla fall..... klockan är ju trots allt bara 20.31....Jag är riktigt sugen nu!
................ Speciellt när jag vet att jag fuskat med två chokladbitar idá.........

FUNDERAR...............


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0