Torsdag, tiden går fort!

Idag fick jag gå upp TIDIGT... halv 9! Ja det är tidigt när man har semster! :)
Men jag visste ju att jag skulle göra nåt kul så då gick det lättare... jag skulle äntligen
till FRISSAN! Nu har jag fått gjort slingor och nu är jag en BLONDIN igen.
SKÖNT! Jag skulle nog inte kunna färga mitt hår brunt trivs aldeles för bra som blondin.
Här är bilder:

FÖRE:                                                                                          EFTER:
                                                                               


Efter frissan körde jag hem till mamma och pappa. Dom jobbade men Cissi va ledig så vi fikade tillsammans,
sen badade jag Myran & Siri.
Det behövdes kan man lungt säga.
Nu e dom så fina så....

            

Efter badandet körde jag och skrev på anställningsbevis för mitt nya jobb.
Börjar på Måndag, ska bli riktigt roligt!

Nu sitter jag här och väntar på att Anders ska komma hem med en godispåse till meej! =)
Jag é så sugen på godis ikväl.... 



      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0