Helgen!

Då va precis körslget slut, synd att Magnus åkte ut i kväll hans kör va lätt bäst i kväll.
Snygg-Erik lär ju vinna det kunde man lista ut redan när det började. Tråkigt det ska vara så, det är inte bästa prestationen som räknas det handlar mest om snygghet nu för tiden! JAJA... så är det!

Nå, idag har jag, Anders, Martina & Björn varit på IKEA! Det va ROLEET!
ÄNTLIGEN har vi fått tag på en sådan TV bänk vi letat efter sååå länge. Jag är helnöjd!

Såhär snyggt blev det:



Förutom tv bänk inhandlades en kökslampa och en magnettavla som ska sitta i hallen.
Lite ljus och nåt mer som jag inte kommer på just nu.....

Jag tittade i ÖB:s reklamblad när jag fick hem det i brevlådan i veckan, såg JÄTTE fina lyktor som jag ville ha i vardagsrummet, så dit körde vi efter ikea och DOM fanns kvaaar.. så glad!

Såhär fina är dom:
(3 lyktor för 129:- inte illa)


Efter shoppandet blev det fika hos Björn, Martina Egon och Råttan! =)
Nåväl det va väl dagen i stort ... men ni som känner men vet att jag aldrig är ledig så kvällen har varit innehållsrik den me men jag kan ju inte berätta mitt liv i detalj! " BARA" näst in på! HAHA!

Då hoppar vi en dag tillbaka!
Igår va vi nämligen på besök hos Kikki & Johan, vi åt good tacopaj och god sallad.
Sen spelade vi wii med liten paus för Let´s Dance så klart.
Sen blev det wii igen... Kikki & Johan hade massvis med spel och det va skit kul verkligen,
Ibalnd va det mer roligt att titta på dom som spelade, exempel när man rockar rockring FYYY FASSEN va dum man ser ut.... HAHAHAHA! Men riktigt riktigt roligt! JAAA VILL HA! =)

TACK för en trevlig kväll Kikki & Johan!

Nu är det åter till tv:n ligger där i soffan och beundrar vårat snygga vardagsrum...

Fick reda på idag förresten att min gammlamormor är jättesjuk nu och kommer inte leva många dagar till!
Det känns hemskt visserligen är hon 102 år gammal men va gör det? Vi älskar henne och då är det jobbigt i vilket fall!


♥ÄLSKADE gammlamormor du är och kommer alltid betyda otroligt mycket för mej!
Hoppas du kan somna in lungt och stilla när det är dags!
Tänker på dej! ♥


Ta hand om varandra där ute!
Hörs av snaaart igen!
Puss Puss



♣Visste du att.....
varmt vatten fryser snabbare än kallt?


Kommentarer
Kikki

Oj 102år men hon har fått leva ett långt och lyckligt liv!! Tänk vilka gener du har :)



Varför fryser varmt vatten fortare än kallt??låter konstigt!

2009-01-24 @ 22:18:39
URL: http://theotilda.blogg.se/
Bella

Snygg tvbänk, vi har oxå nåt liknande fast i vitt å högre :). hihi. Fredagen den 6 februari vad gör du då?? PussKram

2009-01-24 @ 22:30:03
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Denise

Sv:

Ja, jag äter "ordentlig" mat oxå, men jag är så jävla kräsen så jag får inte i mig allt jag behöver för att gå upp i vikt tror jag... Men tack för tipset :)

2009-01-25 @ 17:17:28
URL: http://latour.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0