Rikligt med frisk luft idag! =)

Nu är jag VÄLDIGT trött!
Idag red jag bort till Titti och fick lite hjälp av henne med Kobbi! Det uppskattades verkligen! TUSEN TACK!
Nu vet jag lite bättre hur jag ska komma ifrån problemet. Men det mesta handlar om mig själv! Kobbi kan, men han bråkar när han vet att jag inte har tålamod som jag tyvärr oftast inte har. MEN JAG SKA bättra mej!
För Kobbis skull och mig egen så klart! =)

På väg hem träffade jag Kikki, Johan Theo och Tilda dom va ute i trädgården. Theo skällde ut mej och Kobbi rejält. Men sen gick han mest och bar runder på en stor spade. Han såg så HIMLA söt ut med den i munnen! =)
 
Du måste lägga ut en bild på det Kikki! =)

När jag kom hem till Myran & Siri fick jag ta ut dom också på en promenad i det härliga vädret. Vi gick först en runda här hemma i trakten sen kom Björn och Anders när vi va på väg hem och då åkte vi med dom till Järavallen på promenad där också!
Idag har jag fått massor med frisk luft och det känns! Jag är helt slut nu!

Ikväll blir den bara lungt framför TV:n så länge jag kan hålla mej vaken! =)
Sen är det jobbet som gäller i morgon, 7-14... Blääää!

Okeeej! Tack och Heeej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0