Då va det fredag minsan! =)

Så då va här en kisse katt mindre för några timmar.
Lämnade Max hos vetrinären klockan 9 i morse. Han sa inte ett ljud i bilen på väg dit.
Stackars Maxi han kommer vara så trött sen när jag ska hämta honom vid 13.30.
Känns tomt utan Max, man tror inte det gör sån skillnad vi har ju ändå många andra djur.
Men alla har sinna personligeheter och sina ritualer och man saknar det så snabbt.
Max brukar alltid hoppa upp på skrivbordet och lägga sej på skrivaren när man sitter vid datorn!
 visserligen har Zingo varit här uppe några vändor men han letar nog bara efter honom.

Finaste Max ♥

Innan jag skulle lämna Max gick jag här och letade efter min plånbok.
Kom på att jag hade lagt den i Anders bil, jag hade ju den och körde mej igår.
VIRRHÖNA NR 1 : Catrin Berg
Jag är alltid av med antingen nycklar, mobilen eller plånboken ändå lär jag mig inte att lägga det
på samma plats. Samma visa varje gång jag ska något.
Så i alla fall fick jag köra till Anders jobb efter att ha lämnat Max.
(Jag Kurt & Knut och vi hade det så kul och det gick såå fort! ;) )

Nu e jag hemma igen som ni kanske förstår,
Zingo, Myran, Siri, Buster & jag har nu ätit frukost!
Mätta och belåtna!
Nu ska jag städa och tvätta... snaaart är all tvätt ren!
Problemet är nu bara att det inte får plats i garderoben! =)

I kväll ska vi hem till Kikki, Johan, Theo, Tilda, Katy, Gustav, Sessan och säckert en och annan dammråtta! =)
Vi ska äta Tacopaj som är såå god och spela wii!
Ska bli roligt!

Ha en toppen helg!
 P&K



♥ Visste du att...
hästar inte kan kräkas!




Kommentarer
Bella

Men hos er är där ju såå fint :)

Men ja kommer gärna..

Jag ska kolla upp en kväll så vi kan ha tjejkväll här. Återkommer om mera.

Kramix

2009-01-23 @ 11:23:53
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Kikki

försök du hitta en damråtta hos mig.......

2009-01-23 @ 15:57:04
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0