Gårdagen & idag!

Vaknade för ca en timme sedan av extremt höga snarkningar brevid mig i sängen.
Min första tanke va .. SHIT Anders har försovit sej, men när jag tittade upp så va det en liten Siri
gjorde dessa höga ljud ifrån sej! SÖTASTE älskade Siri! =)

Det är så mysigt att vakna på morgonen man är aldrig ensam i sängen alla djuren ligger där och sover!

Siri har nog haft öroninflamation, jag tyckte då vid juletid så va hon väldigt hängig och hade varma tassar men jag
glömmde bort det sen. Och i veckan när jag skulle kamma henne tittade jag henne i örat och då va det mycket rödare där än i andra. Kanske får åka till vetrinären med henne? Samtidigt så borde de ju nästan ha läkt ut nu tycker man!
Får väl ringa och prata med dom i alla fall så det inte kan bli några komplikationer efter åt!

Igår kom Cissi & finaste Kummin hit och vi fixade fotoalbummet.
Max brukar vara så rädd för alla hundar så han spinger alltid och gömmer sig på ovanvåningen men igår kom han ner när Kummin va här, snacka om att vi blev chokade. Men Kummin är så lugn så det är nog därför!


Sen på kvällen kom Jenny, Joakim och Baci hit.
Vi drack kaffe och åt GODA bullar som Jenny hade med sej.
Tack för sällskapet alltid trevligt att umgås med er! =)



Idag ska jag till gymmet skulle dit igår men det hann jag aldrig!
Efter gymmet så ska jag till djuraffären på center syd och köpa lite godis till Buster!
Sen blir det till att laga mat här hemma och tvätta!
Anders ska stanna på jobbet idag och fixa med min bil och sin nya Saab som han har köpt,
så i kväll får jag vara ensamma lite längre.... tur jag har My & Siri som sällskap! =)

Ha en bra dag!



♥Visste du att.....
flodhästen är det djur i afrika som dödar flest människor!








Kommentarer
Kikki

Synd att jag redan hunnit bada vovvarna när du kom idag hoppas vi kan ta en runda ihop imorgon, kanske vi ska spela wii på kvällen? Ska bra vila ikväll så jag mår bättre imorgon! Du får lära mig hur man gör om bloggen själv så Bella slipper :) Kram

2009-01-22 @ 16:57:53
URL: http://theotilda.blogg.se/
Katja

Igår kväll tittade jag på film från när jag var liten, såg bland annat på mitt fyra års kalas, så söta vi var =) Lilla Cissi, du, jag och Tanja hihi.



Kram!

2009-01-22 @ 21:20:55
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Katja

Hehe jag får ta med mig dem till skåne (har alla på dvd-skivor) nån gång till våren så får jag komma hem till er så kan vi snacka lite skit och titta på filmerna. Har när vi var på tosselilla osv, nån midsommar och säkert några till där ni är med =) Kul att ha, jag och Tanja fick varsin box med alla dvd-skivorna i julklapp för nått år sen.

2009-01-22 @ 23:09:08
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0