Agility är så kul!

Tjingeling!

Inget vackert väder idag precis men lagom väder för att köra till Lunds BK och träna agility med My & Siri.
Så det gjorde vi. Siri blev så himla glad det va längesedan vi tränade... men kanske va det bra!?!?
Hon sprang igenom SLALOM pinnarna som ett rinnande vatten. Jag blev helt förbluffad och bara stod och gapade vid sidan om.... då vänder sig Siri till mej precis som "HALLÅ MATTE! Nu ska vi hoppas också" så tog hon fyra hinder på rad och genom tunneln upp på rampen över ett hinder sen ville hon ha godis!



SÅÅÅ KUUUL! Jag älskar att träna agility med Siri hon är så DUKTIG! Synd att vi missar en massa tävlingar nu i sommar och öst när hon ska ha valpar. Men men sånt är livet!

Myran va faktist oxå duktig idag jag tränade slalom med henne med och hon har snart fattat det hon oxå. Dessutom tyckte hon det va roligt idag. Lilla Myran hon gör som hon vill! :)

På vägen hem körde jag inom Borgeby Hundsport (en djuraffär) där köpte jag lite hundgodis. Nån ny sort som såg ut som chokladben. Sen köpte jag två bollar som hänger i en gummitråd till Max och Zingo.



Gick även in och tittade i skoaffären i Borgeby men de va bara massa tant skor där.
Då är mina MYCKET finare som jag fick av min älskade Anders igår..
Kan ni gissa vad det är för några???



BMW skor så klart!!!
Fina va?
Riktigt sköna dessutom!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen hänga upp lite tvätt.... frågan är om man vågar hänga det ute idag??

Hörs kanske i kväll igen!
Puss Puss


Kommentarer
Anne

Vad skoj med Siri! Vi saknar er på kursen! Vill inte Myran börja till höst?;)

2009-07-09 @ 16:45:42
URL: http://ingemanslandet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0