Bus i Järavallen

Idag blev det en stund på stranden... badade och det va svalkande och skönt i vattnet.
När jag kom hem ringde Cissi så hon & Simon kom hit en stung och drack kaffe med mig och snackade skit. :)

Nu i kväll har vi varit i Järavallen på promenix med vovvarna... Anders hade med sin radiostyrda bil som Myran ÄLSKAR att jaga. Filmade henne men vet inte hur man lägger upp filmer än! (Kan nån hjälpa mej kanske???)

Här kommer lite bilder från kvällen i alla fall:


Myran jagar bilen....
...Siri väntar i den riktiga bilen för hon tycker den andra är lite läskig!


Joackim, Jenny & Baci väntar i sin bil för dom är oxå lite rädda..... ;)


Lika "stora"!


En trött Siri efter en promenad i skogen....


Sommarkvällar är dom bästa.....
Natti Natt



Kommentarer
Jenny

naw vilken fin kotte ni har. Jag har precis klippt ner min felix men jag ska lätt låta det växa ut så han ser ut som din =)



trevlig sommar

2009-07-07 @ 00:04:39
URL: http://liljan81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0