idag....

..... träffade Hanna på Center syd, jag shoppade ett nytt lypsyl och tre par nya Pieces trosor från Vero Moda. Dom är underbart sköna. String är UTEEE säger jag bara! =)
Vill ha några Björn Borg också så jag får väl önska mej det i födelsedags present för det är jag för snål för att köpa själv!  ;)



Kul att träffa Hanna igen det va lääängesedan sist, vi planerade även in att sticka till Björka den 25 tror jag det är då SCOTTS kommer dit. Jag & Jenny har snackat om det länge men bara kul om vi blir fler... Hoppas söta Tinis oxå kan.
Hade vat såå kuuul!

Innan Hanna kom till Centan gick jag in på telenor och kollade lite på mobiler, jag vill ha en ny är inte alls nöjd med min.
Dä inne jobbade en DRYYYG tjej som tvunget skulle sälja en mobil till mej... hon blev rätt sur när hon ståt och tjatat på mig ett tag och ja sa nää tror jag måste tänka på detta.. HAHA! I alla fall så visade hon en ny telefon som nyss va inkommen som jag blev riktigt sugen på tänker dock inte köpa den där i alla fall...



usch nu måste jag vila lite är så mätt efter vi ätit GOOD mat hos Anders mamma.. min mage sprängs snart!
Tjingeling


Kommentarer
Hanna

CATRIN, pratade precis med Martina, hon kan inte den 25:e hon jobbar i Bjärred=(=(=(

2009-07-06 @ 09:14:08
URL: http://hcmo.blogg.se/
Hanna

CATRIN, pratade precis med Martina, hon kan inte den 25:e hon jobbar i Bjärred=(=(=(

2009-07-06 @ 09:14:10
URL: http://hcmo.blogg.se/
Jessica

Snygga trosor, du har helt rätt, string är UTE!!!

Fan, nu blev jag shoppingsugen :P . Fast inga fina kläder klär mig mera

2009-07-07 @ 10:49:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0