Malmö-dag

Idag har jag mamma & Cissi åkt runder i Malmö i en massa olika affärer.
Mysigt att ha en sådan dag det va längesedan sist.

Det blev lite shopping och fika.
TACK Mamma & Cissi för en mys dag med er!


Cissi & Mamma


Detta shoppade jag:
- 2 matskålar til Max & Zingo
- 2 Diadem
- 1 Bringare
- 4 par harembyxor...
(dom Gråa ska användas på jobbet! Kostade 20 kr/par)

När jag kom hem igen (till ma & pa) städade jag bilen hade nog halva stranden i bilen kändes det som.
Sen begav jag mej hemmåt, satte ut alla djuren i trädgården och sen lagade vi mat.
Grillad Fläskfilé och Klyftpotatis.
Nu är jag proppmät!

 

Anders tittar på Jerry Springer på tv... så SJUUUUKT programm! Hur kan man göra bort sej så???
Nåväl konstigt folk finns det vet man ju redan.

I Morgon hoppas jag på sooool då ska jag till stranden med först ska katterna vaccineras.

Bye Bye!


Kommentarer
Hanna

Va<rt köpte du dom byxorna?

2009-07-08 @ 09:19:29
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0