Om helgen och lite så....

Uppriktigt sagt är jag trött på denna jävla sommaren! Kan det inte vara sol nån gång??? Såhär blek har jag inte varit på minst 10 sommrar... *SUCK*
Överväger stark att ta en sista minuten resa!!!!!!!!

Okej nu ska jag berätta lite om vad som hänt trots vädret. Fredag & Lördag fick jag hoppa in och jobba trots semester. Dom hade kris med personal så det va bara till att ställa upp. Jobbade 16-23.30 och det va två lugna kvällar så det va bara lite mysigt att se hur dom hade det på natten också.

Söndag körde jag & A till Bromölla för att ta ett sista farväl till fina KOBBI. Han har det jätte bra och är fin som han alltid varit. Nu är allt fixat och jag är inte längre hästägare. Tråkigt men samtidigt skönt. Vill ha häst men kanske inte just nu.
Fick testa hoppa upp och rida lite och GUUUD va härligt. SAKNAR DET!
Här  kommer snart en bild Malin tog på mej när jag red!

Igår va jag, A, J & J på Kiviks marknad. Åt en ÅCKLIG våffla, köpte ett par gröna foppa tofflor och lakris. Även en väska till mammi.



Körde sen hem och hämtade vovvarna inkl Gnistan hos mamma och pappa. Sen lämnade vi av J & J för dom skulle hämta Baci sen kom dom igen. (Vi) tittade på Beck.. jag sov lite. Men han äta en hel del chips inna jag somnade.



I kväll ska vi äta middag på Lilla Torg i Malmö för att fira Anders pappas födelsedag. Ska bli trevligt!

Nu ska jag se om man möjligen skulle kunna få några solglimtar på sej men det ser dåligt ut.....

TAJOOOO!


Kommentarer
Hanna

Roligt med marknad!

det är ju sjöbo marknad torsdag till fredag, lust o följa me dpå Fredag kanske?

2009-07-15 @ 10:44:15
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0