Vart är solen???

Så nu är man ifatt i bloggvärlden igen! =) Har dessutom fytt nyss om att även Hanna har skaffat blogg och denna kan ni läsa HÄR!

Jenny när är det din tur???? =)



För min egen del så har jag hittat på en faslig massa sedan sist, igår va jag blanda annat på stranden på fm. brände mig lite men det va GÖTT att sola & bada. Varmt i vattnen också.
När jag kom hem stack vi och handlade mat som vi satte in i vår NYSTÄDADE kyl. Sen blev det hemmalagad Pizza på kvällen, längsedan jag gjorde det, det är sååå gott.
Vid 21 tiden stack vi (Jag, Anders J & J) till Saxtorpsjöarna. DÖ härligt väder! Jag och Jenny gick runt sjöarna med hundarna medan A & J lekte med sina bilar. :)
Där va tre tjejer som va ute och red... fassen vad jag saknar Kobbi nu när det är så härligt väder! :(

Idag vet jag inte vad jag ska göra.. vädret är dåligt och ska bli i veckan med... suck!
Blir väl Centan och i kväll blir det middag hos A mamma! GOTT GOTT!

Slänger in lite bilder på mina djur som älskar att vara ute i sommarvädret:






Buster & Max


Snuse som är på smällen!



Kommentarer
Hanna

Sör du är så länkade till mej, men tror det är något knas för man kommer inte in på min sida!



Föresten, ser att du har långt koppel på dina katter!

Håller du i dom eller knyter du fast dom?

2009-07-05 @ 12:05:21
URL: http://hcmo.blogg.se/
Hanna

Tack desamma!



Ska jag absolut inte fråga, ska nog sms:a henne=)

Ååå vad jag vill dit=) hade varit skit skoj ju!

Föresten, var det rätt st på trosorna?



Kramar på dej

2009-07-05 @ 15:17:37
URL: http://hcmo.blogg.se/
kikki

Grattis siri! Har ni varit på ul med henne o kollat?

2009-07-05 @ 16:57:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0