Gästblogg från Jenny =)

E gäst här i Catrins blogg idag.... =)  I fredags tog jag examen o nu är min titel undersköterska med inriktning akutsjukvård.. yippee!! Hade en mysig men lite sorglig dag i skolan på morgonen, fick mitt intyg och tackade våra lärare med blommor.. lite sorgligt att aldrig träffa sina klasskamrater igen.. =(

Väl hemma hade jag jättemycket att förbereda inför kvällen, mat och dukning..Catrin kom som e räddare i nöden o hjälpte mig..

Det blev en jättelyckad kväll o jag fick en massa fina presenter! Tack allihopa som va hos oss!
Här kommer några bilder från kvällen!!



Björn, min pappa, svärmor Anne och mamsen!



Martina, Catrin o Anders!



Min barndomsvän Linda o Baci på gräsmattan!



Halva Joakim, Björn, Carro o lille söte Anton!



Mitt presentbord! Tack allihopa! =)



Av Joakim fick jag en Thomas Sabo ring med en rosa sten o denna fina lådan!! Tack Älskling!!



Mamma o Anton leker med motorcyklar! Antons pappa Micke sitter bakom Björn!



Linda o Jag!!



Baci sitter hos mamma o myser..



Björn o Catrin...



Catrin hittade Antons napp..=)


Tack allihopa för en minnesvärd kväll!!

/Jenny





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0