Stranden idag!

Det blev stranden idag trots lite disigt och blåsigt väder.
MEN som jag har bränt mitt ansikte.. AJAJ.. :(
Man märker inte att solen tar så bra när vinden ligger på hela tiden.

Jag låg där väl 1,5 timme själv och precis när jag lagt mej tillrätta kom en ostskiva flygande i luften och landade på min arm. Bläää... nån som kastade den som väl inte trodde där låg nån där jag låg.
Snacka om paff... jag tog tag i den och kasatde tillbaka den igen .... HAHA... flygande ostar på stranden..
akta er för de! :)

Jenny kom efter ett tag med lite fika och dricka... sen solade vi en stund till.
Sen började det blåsa ännu mer så vi körde hem.
Satte mej i trädgåren och fortsatte sola lite till.
Nu e jag bränd i aniskten och lite mer brun på kroppen.







Nu blir det en dusch sen ska jag träffa Karro i kväll.

Hon bor i Australien och är hemma nu på besök  i sommar.
Vi gick samma klass 1-6 sen parallel klass 7-9.
Vi har många gammla minnen ihopa.
Ska bli sååå kul att träffa henne igen.
(Kameran får följa med så hon får vara med på min blogg hon med!)
=)





Kommentarer
Jenny

hej nä de e inte en sån ras. Men dem e tydligen jätte lika för många har kommit fram o frågat om de e en sån. Men de e en coton de tulear =) kallas även för bomulshund...

2009-06-25 @ 20:30:43
URL: http://liljan81.blogg.se/
Anne

Ja, vi saknade er på avslutningen:( vad skoj att hon är parad=) Hoppas på bebbar till hösten nu då:) jag följer er blogg!

2009-06-26 @ 16:40:44
URL: http://ingemanslansdet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0