Vill ha

 
Pin Up Chain Set SEK 1498, Vitamin A - NELLY.COM
www.nelly.com

En snygg bikini som jag så gärna vill ha!
Dock så finns ett litet bekymmer.. den kostar 1498:-
Känns lite väl dyrt för en bikini enligt min ekonomi
MEN nu har jag letat så länge efter en med en stor ring på bikinitrosan och jag hittar
det inte nån annan stans så jag beställer nog denna i alla fall!

Idag har jag SOLAT & SOLAT... riktigt härligt väder.
Har fått lite färg i anisktet kan man säga.. ;)
Hoppas på lika fint väder i morgon så hinner jag sola lite till innan jag ska jobba.

Rensade lite ogräss i rabatterna oxå och tvättade en MASSA!
Nu ska vi snart sova hela bunten här hemma.
Men först ska vovvarna få gå ut och kissa en sista runda
jag ska ta in tvätten och hämta in Buster (kanin) från sin utebur!

Natti Natt


Kommentarer
Kikki

Shit, jag skulle kunna få 9 bikinisar för samma pris!

Uhhh dyrt!! Men snygg!! :)

2009-06-02 @ 10:24:59
jenny

hej gumman! om du ska beställa den ska jag ta den som jag ville ha!=)så kan vi beställa ihop. ha det bra på jobbet idag! vi höres! puss

2009-06-02 @ 10:25:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0